Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Κawasaki

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Kawasaki 750
Κawasaki

Η ιστορία της Kawasaki ξεκινάει το 1878, τότε που o Σόζο Καβασάκι ίδρυσε την Kawasaki Tsukiji Shipyard, ένα ναυπηγείο κατασκευής ατσάλινων σκαφών. 
Τα επόμενα χρόνια η εταιρία επεκτείνεται και το 1896 δημιουργείται η Kawasaki Dockyard Co., Ltd. με πρώτο πρόεδρο τον Κοχίρο Ματσουκάτα. 
Στα χρόνια που ακολούθησαν η εταιρία άρχισε να δραστηριοποιείται και σε άλλους τομείς με κυριότερο αυτόν της αεροναυπηγικής. 
Τα βήματα της εξέλιξης ήταν τεράστια και η Kawasaki με το πέρασμα των χρόνων μετατράπηκε σε βιομηχανικός Κολοσσός.
Το 1949 αποφάσισε να μπει στο χώρο παραγωγής κινητήρων για διτροχα κατασκευάζοντας μικρά δίχρονα και τετράχρονα μοτέρ τα οποία προμήθευε στην ιαπωνική εταιρία μοτοσικλετών, Meihatsu. 
To 1961 σχηματίστηκε η Kawasaki Auto Sales η οποία αν και δεν είχε ως αποκλειστικό στόχο την κατασκευή μοτοσικλετών, απορρόφησε την εταιρία κατασκευής μοτοσικλετών Meguro αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της και το δυναμικό της. 
Οι πρώτες μοτοσικλέτες που βγήκαν από τη γραμμή του εργοστασίου είχαν το σήμα της Meguro, για να φτάσουμε στο 1962 όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη μοτοσικλέτα με το σήμα της Kawasaki. 

Ο λόγος για την B8 η οποία έπαιρνε ζωή από έναν δίχρονο κινητήρα 125cc...
To 1966 ιδρύθηκε η Kawasaki Motorcycles Co. και έπειτα από μια εσωτερική αναδιοργάνωση, δημιουργείται η «μαμά-εταιρία» Kawasaki Heavy Industries που έχει υπό τη σκέπη της όλες τις εταιρίες-παρακλάδια. 
Τα χρόνια πέρασαν, φτάσαμε στο σήμερα όπου η Kawasaki είναι η τέταρτη μεγαλύτερη δύναμη παγκοσμίως στο χώρο των μοτοσικλετών. 
Τρία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν ξεχωριστές τις μοτοσικλέτες της Kawasaki: η τεράστια ιπποδύναμη, η συμπεριφορά στις στροφές (όλο και κάπου θα έχετε ακούσει το χαρακτηρισμό «ξυράφι») και φυσικά το πράσινο χρώμα, σήμα κατατεθέν του κατασκευαστή από το Ακάσι της Ιαπωνίας
Το ιαπωνικό εργοστάσιο έχει πανηγυρίσει συνολικά 89 νίκες, τις περισσότερες στις μικρότερες κατηγορίες, όπου έχει κατακτήσει 9 Πρωταθλήματα κατασκευαστών. 
Συγκεκριμένα έχει 45 πρωτιές στα 250cc όπου μάλιστα έχει και 4 Πρωταθλήματα κατασκευαστών (1978, '79, '80, '81). 
Ιδιαίτερα πετυχημένη κρίνεται και η εμπλοκή της στην κατηγορία των 350cc όπου κατέκτησε 4 Πρωταθλήματα κατασκευαστών (1978, '79, '81, '82) και πήρε 28 νίκες. 
Εκείνη την εποχή στις συγκεκριμένες κατηγορίες κυριαρχούσαν ο γενημμένος στη Ροδεσία (νυν Ζιμπάμπουε), αλλά πολιτογραφημένος Νοτιοαφρικανός Κορκ Μπάλινγκτον και ο Γερμανός Άντον Μανγκ, δυο αναβάτες που συνέδεσαν το όνομά τους με τις επιτυχίες της Kawasaki. 
O Μπάλινγκτον κέρδισε μέσα σε δυο χρονιές (1978 & 1979) τέσσερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα στα 250cc και στα 350cc, όλα με το ιαπωνικό εργοστάσιο, ενώ ο Μανγκ στην πολυετή θητεία του στα GP στέφθηκε πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. 
Τέσσερις από τους πέντε τίτλους του ήρθαν πάνω σε μοτοσικλέτα της Kawa. Το 1980 και το 1981 στα 250cc, το 1981 και το 1982 στα 350. 
Μάλιστα ο Μανγκ έχει μείνει στην ιστορία ως ο τελευταίος Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κατηγορίας των 350cc που καταργήθηκε από το 1982 και μετά.
Το πρώτο Πρωτάθλημα της Kawasaki στα GP ήρθε το 1969 στην κατηγορία των 125cc με τον Βρετανό Ντέιβ Σίμοντς. Στη συγκεκριμένη κατηγορία οι πράσινοι πέτυχαν 10 νίκες. 
Στα 750cc το ιαπωνικό εργοστάσιο έχει 4 νίκες, ενώ στην κατηγορία των 500cc έχει 2 νίκες.
Οι μοναδικές επιτυχίες της στην κατηγορία των 500cc σημειώθηκαν τη δεκαετία του '70. 
Η πρώτη ήρθε το 1971 στην πίστα της Χαράμα στην Ισπανία με τον Βρετανό Ντέιβ Σίμοντς και η δεύτερη τέσσερα χρόνια αργότερα (1975) στο Isle of Man με αναβάτη τον επίσης Βρετανό Μικ Γκραντ.

ΠΗΓΗ:  freebiker

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου