Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Aprilia

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

Rsv4
  APRILIA 



Η ίδρυση της Aprilia χρονολογείται αμέσως μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν ο ¨ιππότης¨ Alberto Beggio ίδρυσε ένα εργοστάσιο παραγωγής ποδηλάτων στο Νοάλε, προάστιο της Βενετίας. Ο γιός του Alberto, o Ivano Beggio ανέλαβε την εταιρεία το 1968 και έγινε αμέσως εμφανές ότι τα ποδήλατα δεν αποτελούσαν το κύριο ενδιαφέρον του όταν μαζί με 12 περίπου συνεργάτες, κατασκεύασε το πρώτο μηχανάκι Aprilia 50 κυβικών σε χρυσό και μπλε χρωματισμό. Το προϊόν έγινε αμέσως αποδεκτό. Τα πρώτα μοτοποδήλατα της Aprilia βαπτίστηκαν Colibri, Daniela και Packi, αλλά η μηχανή που εναρμονίστηκε πλήρως με τις ιδέες του Ivano Beggio ήταν το motocross scarabeo που παρήχθη το 1970. Η Aprilia είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή παραγωγός εταιρεία μοτοσυκλετών και σκούτερ και είναι η μοναδική που παρέχει μια ολοκληρωμένη γκάμα στους δύο τροχούς.


Σε 30 μόνο χρόνια η Aprilia έχει εξελιχθεί από μια μικρή εταιρεία παραγωγής ποδηλάτων, σε σημείο αναφοράς για την Ιταλική και Ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας, με ενδεικτικά αποτελέσματα και επιτευχθέντες στόχους που αφορούν την οργάνωση παραγωγής, την τεχνολογική έρευνα, τον σχεδιασμό και την ευρηματικότητα της ανθρώπινης επινόησης. Η εταιρεία έχει έδρα το Νοάλε της Βενετίας και έχει πέντε εργοστάσια (4 στην Ιταλία και 1 στο Σαν Μαρίνο)καθώς και 7 παραρτήματα σε άλλες χώρες (5 Ευρώπη ,1 στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και 1 στην Βραζιλία). Κατά την διάρκεια του 2000 η συνολική παραγωγή ανέρχεται σε περίπου 240.000 σκούτερ και μοτοσυκλέτες από 50 εως και 1000 κυβικά.

Ανάμεσα στο 1985 (ο πρώτος χρόνος της αγωνιστικής εμπλοκής της εταιρείας) και το 2000, η Aprilia κέρδισε 15 τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, (δύο επιπλέον τίτλοι παγκόσμιου πρωταθλήματος TRIAL αποκτήθηκαν το 1992) και με συνολικά 116 αγωνιστικές νίκες, (111 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα GP και 5 νίκες στην κατηγορία SUPERBIKE όπου η Aprilia έκανε το ντεμπούτο της το 1999) Τα εξαιρετικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν στον αγωνιστικό τομέα συμβαδίζουν με την επιτυχία της Aprilia στην αγορά. Τα τελευταία τρία χρόνια οι πωλήσεις έχουν διπλασιαστεί και ο τομέας της μοτοσυκλέτας (στον οποίο η Aprilia έχει εκπροσωπηθεί με το RSV1000 από το 1998) κερδίζει ακόμη περισσότερο έδαφος σε σχέση με τον τομέα των σκούτερ (ο οποίος σήμερα καταλαμβάνει το 80% των πωλήσεων) Το 2000, η Aprilia με εμπειρία μεγαλύτερη των 10 ετών, οδηγήθηκε στην παραγωγή του κινητήρα Ditech (τεχνολογία άμεσου ψεκασμού), που χαρακτηρίζεται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα άμεσου ψεκασμού.

Αυτό μειώνει την κατανάλωση καυσίμων και λαδιού κατά 30%, την εξαγωγή υδρογονανθράκων κατά 80% και την εκπομπή μονοξειδίου του άνθρακα 10 φορές.Όλα αυτά χωρίς συμβιβασμούς όσον αφορά την άψογη απόδοση και την ευχαρίστηση μιας άνετης ευχάριστης και οικολογικής οδήγησης. Για την Aprilia το 2000 ήταν μια σημαντική χρόνια. Παράλληλα με την σταθεροποίηση στην αγορά έφτασε στο αποκορύφωμα με την απόκτηση δύο ιστορικών ονομάτων στην ιταλική μοτοσυκλέτα: MOTO GUZZI και LAVERDA, τα οποία προωθούνται στην αγορά με ενθουσιασμό από τον Ivano Beggio. Η ανάληψη των εταιρειών είναι μέρος ενός σχεδίου το οποίο επικεντρώνοντας στη μεγάλη παράδοση της ιταλικής μοτοσυκλέτας στοχεύει στην δημιουργία ενός πόλου έλξης ικανού να αναλάβει την πρόκληση της πίστας και της αγοράς σε όλο το κόσμο με ανεξάντλητη ενέργεια και ενθουσιασμό.

πηγή: cbr hellas

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου